nazel123 ben prilam kullandım aşırı kusmalarım vardı çok faydası olmadı 6. haftadan 14. haftaya kadar kan kustum resmen. ama şimdi 14+5teyim hem bulantı azaldı hem de ilacın faydasi oluyor gibi. Dediğiniz ilacı duymadım ama ben doktorlara prilam fayda etmedi dediğimde en masumu bu ilaç demişlerdi.