Ben Burak Hazine takipliydim ve sezaryenimi de o yaptı. Spinal olurken çok korkup ağladığım için başımı omzuna yaslayıp bebek gibi sevip destek oldu. Ayrıca suni sancıya dayanamayıp sezaryen yolunu seçtiğimde yine “başaramadım başaramadım” diye ağlarken aksam 11-12 olmasına rağmen normal doğumun başarı olmadığını sezaryenin de bir yol olduğunu vs güzel güzel anlattı. Yani hadi isim gücüm var gece yarısı oldu evime gitmek istiyorum kararını ver demedi, diyebilirdi sonuçta iyi bir hizmet almak için para ödüyoruz, bizi nazlatmaları için değil. Bence hem mesleğinde iyi hem de insanlık olarak iyi. Sadece bizim cinsiyetimizi yanlış söylemişti ama olabilir herkeste erken bir haftaydı :)