hamido Aşılama da 6. Günüm Adet sancısı gibi sancı çekiyorum normal mi adet mi Olacağım acaba adetime henüz 9 gün var
Umuttayorulur hamido bugün 9. Günüm benim belim neredeyse ilk günden beri ağrıyor karnıma da ara ara vuruyor gibi. Bu şekilde olan çok kişi okudum.
Umuttayorulur hamido bel ve karın ağrımda genel olarak bir artış bir farklılık yok. Ama baş ağrım oldu dün o yüzden umudumu kaybettim gibi çünkü adet önce ağrır başım o kadar şiddetli bir ağrı değildi bu sefer ki ama yine de ağrıdığı için moralim bozuldu baya.
Umuttayorulur hamido yapmadım doktor 14. Gün kan testi ver dediği için test yapmama kararı aldım. Sadece birkaç gün önce ovulasyon testi yapmıştım iki çizgide çok belirgindi bende henüz iğne etkisi geçmedi diye düşündüm. Gebelik testi yapmadım.