Emine_aznrg0 eğer sancı yoksa açılması zor. benim bir ay boyunca 1 cm açıktı. Doğum yapacağım gün şiddetli sancılarım başladı 12 gibi hastaneye gittiğimde hala 1 cm açıktı. Sancı olduğu için doğum başlamıştı yani. O gün yarım saat yürüyüş yaptım 7 kat merdiven çıktım indim. Eve geldiğimde yarım saat sıcak suyun altında kaldım. Sancılar 10 dakika da bir olmaya başladı. O süreçte ebemle görüşüyordum hep evin içinde yürümemi söyledi. Akşam tekrar sıcak suyla duş aldım yarım saat. Sancılarım 5 dakika bir olunca hastaneye gittik gece 1.30 gibiydi 😵💫😩 6-7 cm açılma olmuş dediler. Hemen yatışım yapıldı. Doğumhanede yürümeye devam ettim alaturka tuvalete oturur pozisyonda oturup kalktım hep bu çok işe yaradı. Sabaha doğru 5 gibi bebeğim doğdu 🥰 Rabbim size de nasip etsin inşallah