Tugce889 İlave olarak demir de kullandınız mı?? Ben mummy nin içinde demir olduğu için kullanmıyorum. Ama bir arkadaşım mummy+demir kullandım dedi. Sizler neler yaptınız merak ettim.
Yenianne6706 Tugce889 evet ek olarak d vitamini ve demir ilacı kullanıyorum. Demir ilacı olarak Ferplex mini şuruplar kullanıyorum mide bulantısı yapmıyor
Minigiim-vebenn52 Tugce889 rica ederim gyneferon kullanmıştım bir de devit 3 birde ocean mumy üç ilaç 🫶🏻
Tugce889 Minigiim-vebenn52 saadetyamac Yenianne6706 Teşekkür ederim kızlar 🙏🏻Bugün gidip bir de demir ilacı ve magnezyum alayım. D vitamini zaten kullanıyordum.
Minigiim-vebenn52 Tugce889 ay evet bir de magnezyum var 35 e kadar düzenli kullanmak gerekiyor erken doğumu önlüyor demişti doktorum
Aselim11 16 haftamızdayız başından beri ocean mummy ve 12 . Haftamızdan beride ek d vitamini kullanıyorum
Deletedmom_88 Tugce889 ben 32. Haftadayım şuan doktorum 30. Haftada demir yazdı. Kan değerlerim iyiydi öncesinde ihtiyaç duymadı doktorum. Sizin de öyledir muhtemelen o yüzden kendiniz bir şeyler almayın derim buraya sorup 🥺
Tugce889 Deletedmom_88 hamileliğim başında bir çok değere bakıldı. Demirln iyi demişti doktor. Belki de ondan yazmadı. Sonra doktor değiştirdim. Salı günü ultrasonum var doktora sorayım 👍 teşekkürler