Merhaba arkadaşlar. İlk kızım 2 yaş 2 aylıkken Allah nasip ederse kardeşi doğacak. Doğumum Nisan sonu mayıs başı gibi. Ama sezaryen olacam. Sizce 2. Yi kaçıncı haftada gün verilir. İlk kızımda 38+5 e gün verilmişti 38+1 de doğum yaptım nişanım geldiği için.
İkinci gebelik olduğu için erkene gün verilir dedi yeğenim. Acaba öyle mi oluyor. Yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek. Yarın tam 32 haftalık oluyorum