Bende sabah test yaptım öğlen adet kanaması gibi kanamam oldu gerçekten hamileymişim kanama alanı vardı düşük tehlikesi yani iğne falan vermişti doktorum test yapmasam adet sanardim ilk gebeligimdede baya kanamam olmuştu oluk oluk yine bir şey olmadı ama hamile olduğumu bilmesem adet sanırdım yalnız benim testte hemen çıkmıştı sizinkini bilemedim kan testi verin varsa zaten çıkar