Merhaba Hanımlar aynı durumu yaşayan varsa cevap verse sevinirim. 26 haftalık hamileyim ama nerdeyse en başından beri geçmeyen balgam sorunum var. Önce soğuk aldım ondan diye düşündüm fakat şuan iyiyim ama geçmiyor sürekli rahatsız ediyor. Sanırım bu bende hamilelikten kaynaklı kbbye de gittim kendi doktorumda birşey demedi ama sizce nedir:(