Merhaba kızlar bir hafta önce sağ kaşık ağrısından acile gittim idrar testinde idrar yolu enfeksiyonu dediler ve tek kullanımlık toz verdiler gece yatmadan aldım sabah kalktığımda isaldim ve bir haftadır isalim geçmedi ne yapabilirim bebeğe bi zararı olur mu