Sedacaner Son zamanlarda gece özellikle ,gündüzde oluyor bazen soğuk soğuk terliyorum sonra üşüyorum yakalarım ıslak ıslak uyanıyorum neden oluyor acaba gebelikten o kesinde aynı şeyi yaşayan varmı 😣
Bhrdgan Sedacaner benimde ilk gebelikte öyleydi cnm hormonlardan tabi yatakta sırılsıklam olurdu daha ince bi yorgan ve daha pamuklu ve ince giyin
asennaa Sedacaner öyle terliyordum ki en son incecik atlet ve örtüyle uyuyordum 😀 şükür şu aralar yok
MorKelebek54 Sedacaner arada bana da oluyor bu uyanik oluo yine yartigimda terleme yok sadece uyurken terliyodum bi kac hadta oyle teedim ama suan da bu yok cok sukur gece 2 3 kere ustuku degistiriyidum resmen bence donemsel bisey hormonlardan dolayi
Sedacaner VREE sonra gece yarısı üst değiştir değiştirirken üşüyorum midem bozuluyor tuvalete git gel yapa yapa sabahı sabah ediyorum 😒
Sedacaner MorKelebek54 ne yapmak lazım doktorla konuşsam iyi olacak sanırım ,evet çoğu insan yaşıyor bunu
MorKelebek54 Sedacaner buna cozum yok ki hormonlarim etkisiyle oluyo sonucta biraz dahs idarecet bi sure sonra geciyo bende gecfi suan
Sedacaner MorKelebek54 be bilim belki su şekilde beslen ya da şunu iç diye bişey söylerse yaparım çok etkiliyor beni hem sıcak basıyor hem üşüyorum o arada afedersin ishal gibi oluyorum bu beni yoruyor ,mide bulantısıda eşlik ediyor bu duruma
gzdee11 Ben de öyleyim canım yastığım üstüm başım sırılsıklam uyanıyorum. İçim yanıyo resmen 🙊 Ama yaşadığımız şey çok normal
Oglumaras24 Sedacaner tam dediğinizi şeyi yaşadım son aylar özellikle zaten aşırı terleyen bir insanım hamilelikle birlikte artmış oldu , gece mutlaka terden uyanıyorum üzerimi değiştirip geri uyumaya çalışıyorum ama mümkün olmuyor 🙃 inşallah doğum sonrası biraz hormonlar düzelir 🙏🏼
Sedacaner Oglumaras24 çok teşekkür ediyorum amin insalalh ☺️ Bir sıcak bir soğuk derken bitiyor insaallah bu günler