es21 İlk gebeliğim 17 haftadayım karnımın içerisinde daha önce hissetmediğim dokunuş ya da kalp atışı gibi pıt pıt bi şeyler atıyor gibi dün gece falan sanki geziniyor gibi geldi bunlar bebek hareketi midir 🥹💙
Babyy_1 es21 Hareketler konusunda net olmak biraz erken çünkü bağırsak hareketleri de olabilir ama pıt pıt şeklinde bir hissetme var ise evet o işte bebisin hareketi ☺️
Beyza-00 Benim de ilk gebeliğim 17. Haftamda hissetmiştim ilk hareketleri. Emin olamayıp bağırsak hareketi sanmıştım sonra zamanla daha ayırt edilir hale geldi🥹