Nurasl1 Son durumlar nedir anneler. Kaç haftalık oldunuz. Hareketler tetikler alışverişler ne alemde biz 19+3 olduk isim belli kızımın 5-6 kıyafet 5 çift çorap + bir battaniye + avent emzik ile alisverise devam ediyoruz ☺️☺️
Anneoluyorumm00 Nurasl1 20+0 haftalık oldum cinsiyet beli isim beli değil daha 😂 daha hiç bişey almadım ikinci hamileliğim olduğu için artık hareketlerini hissedebiliyorum ilk hamileliğimde 21 22 haftalrda anca hissetmiştim 🥰
Ezomommy Nurasl1 günümüz aynı 😊🤍 ben de indirimleri ve insta anneleri takip ederek alıyorum eksikleri. Bu arada benim de kızım oluyoe 🥹
Buseirgit Nurasl1 18+0 olduk bugün şuan sadece iki tane tulum aldım 30. Haftada toplu alışveriş yaparım inşallah 😊 iki tane kızım var oğlumu bekliyoruz
Senmsii Nurasl1 19+3 cinsiyetiniz erkek 🩵 genetik test yaptırdığımızda öğrendik 11. Haftada. Çoğu alışverişini yaptık Ufak tefek şeyler kaldı aslında daha erken ama hersey pahalaniyor diye biraz mecbur kaldık hepimize sağlıkla kucağımıza alalım ☺️
Betusperi @Nurasl1 19+4 haftayız hala cinsiyet belli değil. 2. Hamileliğim olduğu için hareketleri hissediyorum. cinsiyeti bekliyorum çok fazla alışveriş yapmayacağım galiba 😊
Betusperi @Anneoluyorumm00 bende ilk hamileliğimde 22. Haftada hissetmiştim bunda 18. Haftada hissettim 😊
Anneoluyorumm00 Betusperi Aaa sen ben misin aynıyız desene canım benimde bunda erken hissettim nednese diğerinde geç olmuştu 🥰
Nurasl1 Ezomommy sağlıkla gelsin bir kaç tane takip edebilcegin syafa paylaşır mısın bende takip edim
Hankun Bizde bugün tam 20 haftalık olduk çok şükür ilk hamileliğim isim belli hareketlerini de hissedebiliyorum alışverişte beşik yatak bebek arabası bazı kucuk ihtiyaçlarını aldık bizde 🌸🤍
esindogantirak 19+5 im , bir haftadır miyomum kaynaklı epey sancılı bir süreç yaşadık ama oğluşum da ben de şimdi iyiyiz çok şükür, o iyi olsun da gözümde hiçbir şey yok 🙏 ilk bebeğimiz, Anneanne ve babaanneden bize bir şey almaya fırsat kalmadı henüz 😅
Betusperi @"Anneoluyorumm00 cinsiyetleri nedir çocuklarınızın 😊 benim ilki erkek bu belli değil daha kız istediğim için kız ismi hazır ama bakalım 😊
Betusperi @esindogantirak doktor bu hamileliğimde bana da miyom dedi doktor. çok bir şey anlamıyorum ama çok karın ve alt kaşık ağrım oldu. Miyom ağrısı öyle mi oluyor acaba
esindogantirak Betusperi miyomun yerine göre değişiyor olabilir, sağ kasığıma ve alta bası yapmıştı benim, sanki idrar yolu enfeksiyonu gibi ama ilaçla dinlenmeyle toparladım çok şükür daha iyiyim 🙏 Doktorunuz çağırmasa da sürekli kontrole gitmenizi öneririm bir de doktor seçiminde sorunlu gebeliklerde daha deneyimli bir doktor tercih etmek sağlıklı olabilir 🙏
Betusperi esindogantirak doktorum doğumu veya bebeği çok etkilemeyeceğini söyledi. Ama teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. Doğumdan sonra ne olacak bilemiyorum açıkçası bir tedavi şekli veya takibi oluyor mu acaba
Rabiul Nurasl1 21 haftalığız 14. Haftadan beri hissediyorum ilk hamileliğim , eşyaların çoğunu aldım ıvır zıvır kaldı annemle kayınvalidem çeyiz yapacakmış kalanı onlarda 😆
esindogantirak Betusperi doğumu sezeryan planlarsanız o zaman alma ihtimali olabiliyormuş ama o da yerine göre değişebiliyormuş. Sağlıkla sıhhatle atlatalım inşallah şu süreci 🥰🙏
515151 19+2 haftalık olduk oğlumuz olacak inşallah ismini aslan koymayı düşünüyoruz ama kararsızız bende 7 tane tulum aldım avent emzik ve biberon aldım sadece ☺️
Yaren1018 21+3 ile yola devam ediyoruz 🌸 Bende hareketlerini 3 gündür falan hissesi anca beşiklerin ikisi tamam ayrıca birkaç zıbın aldık Örgüler babaanneden 🍼😊