Edos1212 ay ne zor durum o 🥺 ben ilk günler ne hapşırabildim ne öksürebildim hapşırığımı hep tuttum çıkmasın diye yoksa canım çıkacaktı öksürünce de öhö öhö deyip kibar kibar yapıyodum dalga geçiyorlardı benimle 😂 erkek kardeşim gelmişti hastaneye ziyaret espriler yaparken küfredip kovmuştum odadan gülemiyodum dikişlerim ağrıyordu 😂 ilk günler çok normal canım az idare et 20 güne kadar tam düzelirsin inşallah çok geçmiş olsun sağlıkla büyüt bebeğini inşallah ♥️