Embey Kizlar acil yardim istiyorum ikili tarama kan sonucum cikti bugun onun icin gittim doktor degerlerimin bir risk tasidigini down sendromlu olabilecegini ve karnimdam sivi alinmasi gerektigini soyledi boyle bi durum yasayan varmi??
Feyzanuuurk Bebegim Embey bana birçok kişi yaptırma dedi yaptırırsan down sendromu olursa aldircan mı dedi hem boşu boşuna insanı sinir ediyorlar sağlam çocuğa bir sürü hastalık söylüyorlar ve para tuzağı resmen dediler . Bunu hemşire bı abla söyledi bana
Kosem983 Embey benim arkadasimada boyle demislerdi doguma kadar hep ayni seyi soylediler kız aylarca agladi cocuk dogdu sapa sağlam cok guvenilir bir hastaneye gidin kimseninn sizi uzmesine izin vermyin derim
Fatley Merhaba bende aynı sorunu yaşıyorum ense kalınlığı yüksek çıkıp kan testim de riskli cıktı amiosentez yapılacak haftaya ,yani En azından ne olduğunu öğrenmek için .
Krasivyy Fatley yapmayın lütfen amniyosentez riskli düşük riski var ben o tarama testlerine güvenmiyorum ve yaptırmadım sadece detaylı ultrasona gircem
Fatley Embey bunun kararını tabi ki siz verebilirsiniz, ben herşeye hazırlıklı olmak için yaptırma taraftarıyım.
Fatley Adenbebek risk oranınız o kadar da yüksek değil o yüzden içinizi rahat tutun dilerseniz durumunuz varsa kan testini yaptırın biraz pahalı oldugunu duydum, yada hiç birşey yaptırmayıp kafanızdan atmaya çalışın .
Krasivyy Feyzanuuurk 👏👏 bende bi sağlıkçı olarak aynısını düşünüp yaptırmadım kimi gördem risk çıkmış herkesin mi bebeği down sendromlu
Embey Fatley kombine trisomy 1.50 Biyokimyasal trisomy 1.202 Sadece trisomy 13/18+ NT yaziyor bide buda 1.10000 Papp-a 2.1 karsisinda 0.74 Fb hcg=132ng /ml karsisinda 3.15 yaziyor
Fatley Adenbebek evet malesef, ama ben birşey çıkacağını sanmıyorum zaten bebeğime güveniyorum sizde olumlu düşünün
Adenbebek Fatley bende kötü birşey hissetmiyorum ama cut off degerının altında neden heman fetal onerdı bılmıyorum
Fatley Adenbebek yani risk almak istemiyolar ve en doğru sonuç da amiosentez de iyi bir perinatolaga yaptırırsan düşük riski azalır, inan zaten bebeğin düşme durumu varsa o düşer bu mucizeyi Rabbim veriyor sen ona güven güzel sonuçlar alacağız inşallah
Embey Ben hic bisey anlamiyorum zaten ne demek istiyor bu sayilar ultrasona girdigimde herseyin normal oldugunu ense kalinligi bas popo mesafesinin gayet guzel oldugunu soylemistu doktor