Nurgul36 31 hafta adet sancısı gibi ağrım var kızlar özellikle belim çok ağrıyo normal mi diğer doğumum sezeryan olmuştu sezeryan yerim de ağrıyo bugün
Gyulche Nurgul36 bi doktora git iatarsen canim sanci geldinde yatiyosan yuru yuruyosan yat diyolar bak bakalim geciyormu gecmezse hemn doktora git
Bekledigimmucizemm Nurgul36 o tip ağrılar yalancı sancıymış benimde 31 den beri var uzanınca dinlenince geçiyorsa sıkıntı yok geçmezse bir doktora görünün
Vandb Nurgul36 bendede durum aynıydı birkaç haftadır bekledim 34teyim 2 gün önce kontrole gittim. Herşey yolunda dedi ilki sezeryan olduğu için başını tam o bölgeye dayamış orasıda hassas olduğu için daha fazla hissedersin dedi.