Zzeeyynnoo 36 haftalık hamileyim ve bugün yüzümde çil gibi kırmızı benekler çıktı . Benim gibi olan var mı ? Normal mi ? Geçer mi yoksa doktora gitmeli miyim ?
Lik Zzeeyynnoo canım bende de çıktı sonra kendiliğinden geçti. Doktora sormuştum gebelik döneminde böyle döküntüler olabilir dedi. Eğer fazlalaşır ve rahatsız ederse dermatolojiye yönlendiririm seni demişti ama gerek kalmadı.
Esim Zzeeyynnoo merhaba benim de elim de ve boyun bölgemde bir sürü kırmızı benekler var sizinki ne durumda geçti mi acaba