Ozlem37 35 haftalık gebeyim ilk gebeliğim adet olucak gibi ağrım var arada şiddetli olup arada gidiyor sancı mı yoksa🙄
Hamdiyevural Ozlem37 bebek dönüyor yeri de dar ondan sancı olması normal peşpeşe olmadığı sürece sorun yok zaten doğuma 2 yada 1 hafta kala sancı olabiliyor
Ugu324 Ozlem37 36 haftalıgız aynısı bende de var dün başladı dün hafifti bugün biraz daha ağrılı sanki
Hatice35 erdmdml Doğum belirtisi olabilir baktın iki saatte bir, bir saatte bir devam ederse mutlaka doktora gidin bu erken doğum belirtisi olabilir benimde 36 haftalıkken sancılarım bi gelip bi gidiyordu 41. Haftada da doğum yaptım
Ozlem37 Ezgi12348 enfeksiyon sebebiyle ve çatı darlığı sebebiyle sezeryan olucam çok istemiştim normal doğum ama sancılarım olmasına rağmen açılmam olmadı öyle
Ozlem37 Ugu324 bende pazartesi doğuma gidicem 37 haftalıkken bu hafta(36 hafta) hep sancım oldu özellikle geceleri her geçen gün daha da artıyor 🥲
Ozlem37 Ugu324 aynen bende öyleyim bir de her geçen gün daha da arttı Allahtan pazartesiye az kaldı 🥹 böyle adet olur gibi ağrım olmuştu NST de sancı çıktı sen gene de doktoruna sor canım cinsiyeti ne
Ozlem37 Ezgi12348 geçen cumartesi gitmiştik 36 haftalıktı enfeksiyondan sürekli serum yiyordum antibiyotik fitil vs ilaçlar kullandım geçmedi bir türlü.Geçen cumartesi baktı alttan muayene çatım dar olduğu için bebeğin de suyu yetiyorken 37.haftada doğum olucak 🥹 bende ztn enfeksiyondan korkuyordum zarar verir diye