Merhaba kızlar 1 martta 38+4 de doğuma girdim. Planlı bir şekilde doktorumuzla tarihi kararlaştırmıştık. Çok şükür bir problem olmadan o güne ulaştık. Sabah 6.40 da yatışım yapıldı 8.20 de ameliyata alındım. Ameliyat öncesi biraz tansiyonum düştü aşırı susadım geceden beri açlığında etkisiyle. Biraz heyecan stres de vardı tabiki. Gözlerim karardı çok kötü oldum dayanamadım en sonunda bir yudum su içmeme müsade ettiler ve kendime geldim. Sonrasında odadan alıp ameliyathaneye götürdüler. Hazırlıklar yapıldı belimden iğne vuruldu uyuştum vs derken 8.49 da bebeğimin ağlama sesini duydum. Giydirdiler yanağıma koydular. Dünyanın en ennn müthiş hissi. Ameliyathanede benim dikiş işlerim bitene kadar orda beni bekledi bebeğim. Sonra beraber emerek odamıza çıktık. Herkes çok şaşırdı sütüm de hemen geldi çok şükür. Doğumda başımda duran ebem çok ilgiliydi sağolsun. Güzel bir şekilde memeyi tutturdu. Ağrım sızım yok denecek kadar azdı. Zaten sürekli ağrı kesici takviyesi yapıyorlar. 6 saat sonra uyuşukluğum açılınca yürüttüler. İlk yürüme korktuğum gibi değildi kolay geçti. Daha sonrasında hep kendim kalktım yürüdüm. Sadece tek sıkıntım gaz problemiydi kaburgalarımda göğsümde batma hissiyle zorlandığım gaz sancılarıydı. Lavman yapıldı ama çok da etki etmedi. Bir gün böyle kaburga batma ağrılarıyla geçti. Doktorum bi kaç ilaç yazdı be hemşireler serumla verdiler o iyi geldi baya azalttı. Bu doğumumda daha azimliydim çünkü bir çocuğum daha var. Sık sık yürüdüm hareket ettim. Böylelikle daha kolay oldu. Bu an için gerçekten çekilen bütün acılara zorluklara değer. O pamuksu teni teninizde hissetmek mükemmel bişey. Allah isteyen Herkese bekleyen herkese kolay doğumlar nasip etsin. Bizim hikayemizde böyle 🥰🌸