Nisaiste 11 haftalık olduğu üçün küçük düşünüyordum. 13 te kız dendi ama. Erkek istiyordum resmen hayal kırıklığı yaşadım. Kızımıda seviyorum dünden beri vicdan azabı çekiyorum bebeğim benden küsür hiss eder diye. Ama 3cü sezeryan bi daha bebek düşünmüyorum erkek olsun istemişdim 11 haftada erkek denince baya sevinmiştim😒 13te kız dendi ama. Peki bu pipisi değilse kordon bu kadar belli edermi ya, eğer pipisi ise neden 13te gözükmedi. 13 hafta resmini bırakıyorum 
