Mrsselvinaz 15. Haftadayım ama bu ana kadar hiç kan idrar tahlili istenmemişti ben kendim aile hekimimdeki hemşireye söylemiştim ordan tekrar kan idrar tahlili yaptılar enfeksiyon çıktı bazı doktorlar umursamıyo bebeğe bakıp gönderiyolar sadece memnun kaldığım tek yer perinatoloji kendi doktorumda iyi gibi ama detaylı anlatmıyo bakıyo bebeği gösteriyo o kadar