Selim_Alparslan Kızlar ne yapsam geçmiyor bu mide yanması 😞 ne yesem yanıyor 😞 normalde reflüm var zaten alışkınım hamilelikte bu mide yanmasına ama bu sefer ki çok başka daha önce geçirmek için neler yaptıysam bu sefer geçmiyor yardım edin önerisi olan var mı?
Canannndvrz Selim_Alparslan valla canım benimde aynıydı kusma derecesine geliyodu m doktorum gaviscon sürüp yazdı çok şükür suan çok iyiyim
Selim_Alparslan Zgekomur Aysesare Canannndvrz Teşekkürler kızlar . Gaviscon daha önceden kullanmıştım . Kontrolümde doktoruma söyleyeceğim artık 🤷🏼♀️😔
Zgekomur Benimde 24.haftada başladı 10 gündür su bile içsem mide yanmasından uyku uyuyamıyordum. Gaviscon kullanıyorum günde 3 tane yandığında alıyorum gerçekten anında geçiriyor tavsiye ederim