17 sınde adet olmayı beklıyordum o hafta o kadar yorgun ve ağrım vardıkı göguslerım yanıyordu adetım yaklaşıyor dedım evde taşıyordum esım şaşırdı noldu sana yemıyorsun mıden bulanıyor ağrıların var taşınıyoruz yoruldum ondandır dedım ve lekelnmem oldu degset bır sancıyla reglım ağrılı geçer ama sonra kanamam durdu 2 gün ağrı çektim bu ağrı başka bırsey bıseylerı hıssedıyorsunuz test yaptım sılık çıktı hastaneyeye gıttık ağrım olduğu ıcın test yaptırdım degerım 300 400 lerde çıkmıştı diye hatırlıyorum sonra bır yazı okudum gebelıkte bazı gebeler gebelık sureclerını erkenden hıssedebılırlermıs hassasiyetle ılgılı şüphenız var ıse hemen test yapın tahmınım adetımden 2 gün sonra ben anladım Melisa73