Dillloooo ben en son oğluma hamileyken 40+3 de hastaneye gitmeden bir gün önce gündüz çarşıda gezdim eve geldim yemek yaptım akşam çocuklari parka götürdük eşimle orda çok zor olmayan spor aletlerini kullandım eve de dönerken koşar adımlarla hızlı hızlı yürüdüm evim 1.kat 3 4 kere de merdiven İndim çıktım sonra duş alıp yattım sabah gittiğimizde doktora senden biraz daha fazla sancım vardı hastanede de merdiven inip çıktım en son nst ye girdim sancım 100 ü buldu doğumhaneye alındım ama gel gör ki o kadar şeye rağmen doğum kanalına girmedi oğlum bir türlü iri bebekti ayrıca doktor da daha fazla beklemedi bende bebeğimi riske atmadım sezeryan oldum ama eğer inseydi doğum kanalına normal doğum tercihimdi kismetimde varmış dedim sezeryan oldum inşallah sen en kısa zamanda doğurursun bunları dene ayrıca günde 5 6 tane hurma yiyordum