Bende ebebeğin toz leke çıkarıcısini kullanıyorum ve kendi kiyafetlerim dahil çıkmayan eski lekeleri bile çıkarıyor.
Ben iki üç kaşık ( çamaşırın çokluğuna bakarak ) kaynar suda karıştırarak köpürtuyorum çamaşırları atıyorum çamasirlarla bir tur karıştırıyorum sadece ( hiç çitileme gereği bile duymadım ) bir gece bekletiyorum sabahında da çamaşır makinesine atıyorum tertemiz lekesiz çamaşırlar çıkıyor tavsiye ederim hem kiyfetlere de bir zarar vermiyor renklilerde de gönül rahatlığı ile kullanıyorum ( renk solma , renk karıştırma vsvsv yapmadı şuana kadar. )