_annee Karnım büyüdükçe rahat yatamaz oldum yastıklarla yatıyorum bi de eşim de ben de gece uykusunda karnıma carpar die korkup birlkte yatmıyorz artk, ilişki de bitti gibi bişi, kanka olduk iyice😀
Bennureyla _annee yok yatakları ayırmadık. rahat yatamasamda yapmak istemem. Ama tabi siz nasıl rahat ederseniz
aslhnkrts9 _annee ben asla uyuyamam ayrı 😂 yatağın sol tarafına ben yatıyorum sırtımı eşime dönüp 32 haftalığız bi sorun yaşamadık daha uykuda bi kaç kere hafif çarptı ama oda alıştı sonradan
yeschef-13 _annee hamile yastıkları var uyku için tek parça destekleyici ben kullanıyorum çok kullanışlı gerçekten tavsiye ederim eşimle yatakları mümkün değil ayıramam ayırmam.Eşimle sevgililik dönemimiz evlilik vs öncesi 6-7 yıldır yalnız yaşıyordum şimdi düşününce nasıl uyuyormuşum diyorum garip geliyor 🤷🏻♀️🧿💐
Gulaysrcn _annee 21+5 bizimde. İlerleyen zamanlarda rahatsızlık oluyor demek ki benim bi kac arkadaşımda aynı şeyi söylemişti kişiye göre değişir tabi nasıl rahat ediyorsaniz ama fazla arayi acmamak gerekir sanki aliskanlik olmasin diye🙂
_annee Aslnda ayırmamak lazm da işte bi ara gripti ayrı odada yattı, tek yatmaya alıstm daha rahat die öyle devam etti, smdi de ameliyat olcak inşallah gerek kalmaz da hayrlsı bakalm
neanladinyurdagull _annee yatak ayırma taraftarı değildim yastık koyuyordum o karın orta kısmına vurmuyordu öyle ki benimki deli yatar suratıma çok yumruk yedim