Bayanlar ben 8 ayda doğum yaptım 6 ay oldu 40 çıkınca adet oldum bebeğimi kaybettiğim için ilk 3 ay düzenli adet oldum sonra düzensizleşdi kilo almaya başadım tüğlenme arttı bide vajen girişinde et parçası çıktı baya büyüdü doktora gittim bana ameliyat ile alınması gerek dedi bide alttan muamele etti dedi sen nasıl tedavisiz hamile kaldın daha önce dedi sol yumurtalık 14 15 tane kist ve pco var sende dedi helal olsun kendin hamile kaldın ise dedi ben daha öncede gittim doktora ama bana hiç pco var demediler sonradan oluşuyormu pco