Kizlar aşırı agirlastim yürürken zorlaniyorum belim cok agriyor ve ara ara sanci giriyor belime dun gece uykudan uyandim o dereceydi karnimda sertlesiyor kasılma diye biliyorum bunuda kasiklarim agriyor 10 dk durup gidiyor belki yarim saat 1 saat belki de bi kac saat sonra tekrar geliyor ve bebegim sanki cok hareket etmeye başladı oda bi yandan canımı acıtıyor bunlar normal mi dogum mu gelmek üzere sanirim 37 + yım cuma gunu kontrolum var