Ebrusqa2 36 +4 deyim karnım ağrıyor bebek çok hareketli normal mi sancım var gibi de hissediyorum. Vajinama da ara ara sizlama oluyor
Zeytop Ebrusqa2 doğum sancıları karnın üst tarafından başlar demişti ebe ama çoğalırsa yine acile gitmekte fayda var