edaaslnn doğum anında insanın en çok düşündüğü şey bebeği emin ol. Tabiki korkular oluyor ama bebeğine kavuşacağını düşün 🥰 ben normal denedim sezaryen oldu yeterki sağlıklı olsun da doğum şeklin önemli değil ve bir de kimsenin doğum hikayesine aldanma herkesin hikayesi farklıdır canım normal doğum yapıp kötü geçen de var iyide sezaryen yapıp güzel geçen de var kötü de