Nisaiste Hanımlar 74 ile hamile kaldım dün tartıldım ve 84.5 geldim 19+6 haftalığım kimseye söyleyemedim ağlicam ağlayamıyorum bu kilo bu haftada normal mi bebek 288 gr
fundatlas Nisaiste 17 kg aldım 34 haftalık olduk dahada alırım yani.. Takma kiloyu veririz önemli olan bebişlerin sağlığı 🥰 tabi yinede şeker yükleme testini yaptırmayı ihmal etme
Ugurhilal Nisaiste sonra hepsi eriyip akıp gidiyor üzülmeyin ayda 1 kilo dedi bana hemşire 60 la kaldım bende şuna 71 😂 23 haftalık hemşire bana dediğinde 20 haftalıktı 66 kiloydum kafama taktım sonra bi baktım ki 71 olmuşum aman Allahım dedim 😂 biz hamileyiz tabi ki pofuduk olacağız oturunca bi yana devrileceğiz 😊 hiç üzülme biraz dengeli beslenmeyle toparlarız inşallah yürüyüş felan bahar geldi hem ne güzel
Nazl24 Ayda 2 kilo dan bişey olmaz cnm bende 16 kilo aldım 30+3 üm önemli olan bebeğin sağlığı kilo dediğin verilir emzirdikçe gider
Nazl24 Hiç korkma valla arkadaşım 59 la hamile kaldı 79 la doğurdu şuan bebeği 10 aylık kız 57 kilo hemen doğurduğunda 5-6 kilo gidiyor zaten
Nisaiste Nazl24 inşaallah bende veririm yaa yemeyi fln azaltmam lazım iştahım açıldı bayağı doğuma 110 kilo olurum heralde
Nazl24 Nisaiste max 95-100 olursun cnm zaten çoğu yemek kokuyor yaptığını yiyemiyosun ilerleyen günler ben o kadar sağlıklı beslenmeme rağmen doktor değerlerin berbat doğum olursa yoğunbakkma alırım seni dedi bu arada et tavuk vb şeyler yiyemiyorum koktuğu için
Srylcnkya Arkadaşlar bende ilk gebeligimde 50 kilo ile hamile kaldım ödem felan çok fazla ıdi 85 üzeri kiloda doğum yaptım biraz öd3m gitti geri kalan kiloda en geç 6 ay icinde 60 kiloya düştüm verdim emziremedim bile bebeğim kullandığım ilaçlardan kolayı
Nisaiste Ugurhilal yürüyüşe başlicam artık ekmeği kesicem ki zararlıymış zaten abur cubur çok tüketiyodum artık evime almicam böyle bi bakucam ne kadar kilo alıyorum diye çünkü bir anda aldım 10 kiloyu
Gulaysrcn Ben de bi kac kilo fazla almışım nasıl bu kadar hızlı alabiliyorum ben de anlamadım doğru düzgün asermedim bile 57 ile basladim su an 65 22. Haftadayiz🙂
Nisaiste Gulaysrcn çocuğun kilosu yok fazla taş çatlasın 1.5 kg biz kendimizi durduramıyoruz aman ben hamileyim 2 kişilik yiyeyim fln şahsen ben öyleyim yani ama kesicem dikkat edicem artık çocuk zaten benim yediklerimden daha bişey anlamıyo vitaminimi sömürüyo 😅😅🤦♀️