Kızlar beklenen adet tarihimden 2 gün önce başlayan ve 4 gün süren yerleşme kanaması gibi bir lekelenme yaşadım sürüntü şeklindeydi hep ve bitti.
Her ay 34 günde bir düzenli regl olurum ama bu regl değildi kanama rengi şiddeti açısından tamamen yerleşme kanaması gibiydi.
Polikistik overim var adetim 34 günde bir düzenli olur.
Beklenen adet tarihinden 4 gün sonra kan testi yaptırdım dün negatif çıktı.
Geç döllenme yaşıyor olabilir miyim kan testi pozitife döner mi böyle bir şey yaşayan oldu mu?