Begum110 Merhaba annişler ben cumartesi hamile oldugumu öğrendim değerim 380 di doktorum çarşamba gel yeniden test yapalım dedi testi yaptık 1780 kusurlerde sizce kaç haftaliktir. Doktorumla daha görüşmedim.
Zeytop -Buse35 bunu neye göre söylüyorsunuz benim 6.haftada 24bin di 😒 büyük ihtimalle 5 haftalık ama son adet tarihine ve ultrason sonucuna göre kaç haftalık olduğu net anlaşılır.
-Buse35 Zeytop kana göre herkesin farklı ozaman benim 9700de 7 haftalıktı kağıda bakarak söyledim 195 ile 4. Haftada öğrendim
Zeytop -Buse35 beta değeri ile hafta belirlenemiyor malesef.. o yüzden adet tarihi ve ultrasonda görünen baz alınır. Sağlıkla kavuşun 🌼