eesraktas Merhabalar kızlar. 12 haftalık gebeyim çok kusuyorum ve Kustuktan sonra yüzümde kırmızı kırmızı lekeler çıkıyor kan toplamış gibi. 1 hafta sonra geçiyor veya azalıyor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı bu ne böyle yüzüm mahvoldu 🥺
Seyma10 eesraktas benimde oluyor hep internette damatların çok zorlanmasından kaynaklı olduğunu okumuştum içiniz rahat olsun 27. Haftayım hala kusunca yüzümde çıkıyo
Gmzgm eesraktas öğürürken kusarken çok zorlandığın için çıkıyo önemli bisey değil korkma ben de yaşamıştım kızımda geçenlerde kustu baya zorlandı benek benek oldu bi kac gun sonra geçiyo
Fatmadiebiri Yani bende olmuyor ama 5 yaşı daki kızım hastalanıp kustuğu zaman özellikle kustuğunda çok zorlandığında çıkıyor doktora gösterdim endişe etmememi söyledi korkmayın bence zorlandığın içindir belki içini rahatlatır
bahocum eesraktas benim de çok midemin bulanıp kustuğum dönem yüzümde kırmızı benekler çıkmıştı birkaç güne geçtiler zorlanmaya bağlı olarak oluşup kayboluyorlar 😊