Tedavisiz hamile kalamıyorum tedavi ile geçen yıl üçüzlere hamile kaldım ama erken doğum oldu maalesef ve üçünü de kaybettim kızlarım 8-10 gün yaşadı oğlum 6 ay küvezde yaşadı ama kaybettik. Zor bir süreçti psikolojik destek alarak toparlandım tekrar tedaviye başladık maalesef yine üçüz tuttu ama bir tanesi sağlıksızdı kaç doktora gittiysem doğsada yaşamaz dediler ve daha önce erken doğum hikayem olduğu için rahmin üçüz taşımıyor dediler 11. Haftada sonlandırmak zorunda kaldık şuan ikiz olarak devam ediyoruz. 21+5 günlük olduk bile Elhamdülillah. Rabbim herkesle birlikte beni de sağ salim kavuştursun evlatlarıma 🥹