gokcensahin Kızlar selam reglime 10 gün var 2 gündür kasık ağrım var özellikle sağ tarafta. Normalde regl dönemi hariç hiç olmazdı. Bir de çok sık tuvalete gidiyorum test yapmak için erken ama çok sabırsızlanıyorummm sizce nedir?
Mesen gokcensahin 1 hafta önce test yaptım pozitif çıktı bence yapın ama umitlenmeyin üzülürsünüz sonra öylesine yapın
aley_gnr34 Yumurtlamada döneminden sonraki ilişkinin üzerinden 11-15 gün geçtiyse betahcg de çıkabilir ama bence regl bin geçmesini bekle net olsun hayal kırıklığı yaşama aynı sorunlardan dolayı gittim hastaneye test verdim sonuç 0.100 :(
Mesen gokcensahin vardı halsizlik yorgunluk adet öncesi herşey vardı birde ekstra sık idrar vardı 1 hafta öncesinden ped kullanmaya başlamıştım gece olursam falan diye o derece dengem bozulmuştu 😂
Mesen aley_gnr34 yok hiç birşey kullanmadım korunmadim eşimde bende 10. Ayın sonunda oldu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
gokcensahin aley_gnr34 erkenden test yapmak istemiyorum ama sabırsızlanıyorum da dayanamıcam galiba 🫢
gokcensahin Bu arada daha 1 hafta önce vajinal muayene ve smear testi verdim. iltihap vs hiçbir şey çıkmadı