ZehraNur21 Merhabalar. Bugün doktora gittim 6+2 olduğumu ve bebeğin kalp ritminin 96 olduğunu söyledi. Sınırdaymış haftaya gel eğer artmamışsa yapacak bir şey yok dedi. Çok üzgünüm, bu durumu yaşayan ve sonrasında düzelen var mı?