yeschef-13 Emcoysss kaçıncı haftadasınız acaba ben sadece lierac kullanıyorum 26+3 oldum sıfır çatlak devam ediyorum ama benim 3 kutum bitti 4. Yeni başladım yani günde 6-7 kere sürüyorum
yeschef-13 Emcoysss Ben şöyle yapıyorum uyanınca sürüyorum hemen içte yüzümü yıkamak için gittiğimde gün içinde banyoya gittikçe sürüyorum gece yatmadan dişimi fırçayalıp vs yine sürüyorum
Nurasl1 Günlük keçi sütü kremi kullanıyorum asa yukarı yani. Duş sonrasi catalak bakım yağı bitkisel aldım aktardan onu kullanıyorum kaşınma olduğunda sivazlama şeklinde geviriyirum. Bol su bol nem dedi doktor