Melikemrvvv Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim ve alt karnımda böyle yataktan kalkarken özellikle bi ağrı hissediyorum baskı mı ağrı mı ayırt edemiyorum ama kalkarken ağrıyor bebekten kaynaklı mıdır sizde de oluyor mu ?
birmeleginannesi_ Melikemrvvv benim 15 den beri yapıyor canım ağrıdan ziyade baskı gibi benim.. mesela çok az idrarım gelsin tuvalete zor gidiyorum baskidsn sanki biri bastırıyor gibi alt karın bolgeme.. doktorum magnezyuma başlattı ama yine gitmedi normal denildi rahim büyüdüğü için artık normal karşılıyorum bende 🥰
Emcoysss Baskı mı ağrı mı ne demek yani tam göbeğin altına doğru geceleri baskı yapar bebek eğer ağrı değilse tabi