Birsen56 Kızlar sezeryanımın 10 günü oldu kanamam tamamen kesildi başına gelen oldumu hiç olmuyo leke bile yok korkuyom içimde 1rikmesin iğnede kulanıyom kan sulandırıcı 1 buçuk gün oldu temizim
cgnduru Birsen56 benim 10 gün lekelenmeden az fazla geldi lohusa kanamam olmadı desem yalan olmaz… gerisi hep leke olabiliyor sanırım
Minigiim-vebenn52 Birsen56 benim ilk hafta geldi sadece daha da gelmedi zaten ilk hafta sonu kontrole gittiğimde doktor ultrasonla bakıp pis kan kalmamış demişti öyle aham Şaham bi kanamam da olmamıştı yani
Seymamemektar Birsen56 canım sezaryende doktor temizliyo içeriyi genelde o yüzden kısa sürebiliyo kimisinde de kesilip tekrar başlıyo içerde birikmez bişey sen merak etme vücut kendimi temizler sen takma kafana bebişine odaklan hayırlı olsun güzel sağlıcakla büyüt bebişini inşallah ❤️
ikiminikannesi_ Birsen56 benimde öyleydi ilk doğumunda bir haftada tertemizdi 40im cikincada adet oldum normal
Birsen56 Minigiim-vebenn52 benim ilkimdede yoktu öyle ama lekelerim vardı buda öyle olur herhalde gelir ara ara
Minigiim-vebenn52 Birsen56 özel bölgede daralma anlamadım sezeryandw orda bi işlem yapılmıyor ama önceye göre daralma olmuş sanki
Birsen56 Minigiim-vebenn52 hiç bilmiyom canım sezeryan esnasında miyomum vardı onuda almışlar dediğinizi bilmiyom anlamıyom nasıl daralma oluyo
Seymamemektar Birsen56 ah canım özür dilerim patavatsızlık ettim dualarım seninle inşallah tez zamanda sağlıcakla kucaklarsın yavrularını ciddi birşey yoktur inşallah
Seymamemektar Birsen56 dualarım minik meleklerle ve seninle inşallah canım mübarek ramazan önümüz inşallah Rabbim Şafi ismi hürmetine şifa nasip etsin hiç beklemediğin yerden beklemediğin hızla gerçekleşsin sağlıcakla kucaklaşın ❤️