Bsear-3k Kızlar 4. Aydayım başından beri yüzüm çok kötü sivilce doldu boş biyeri kalmadı çok kötü hissediyorum kendimi bu durumu yaşayan var mı nasıl geçti lütfen yaşayan yazabilir mi🥲🥺
btytgy Bsear-3k bana da oldu birden başladı bi de . Bence kullandıgımız vitaminlere vücudun alışma dönemi oluyor sonra kendiliğinden geçti benim ensemdemboynumda göğsümde de cıkıyordu kendi geçti ama 3 hafta falan sürdü yanılmıyorsam
Tuba-M55 Bsear-3k benim de kızım olacak🌼 suratım harita gibi . Son zamanlarda 2 kere yüz yıkama köpüğü ile sabah akşam yıkayıp gül suyu sürüyorum gece de sivilceli bölgelere madecassol sürüyorum en azından çabuk iyileştiriyor. (Sabah madecassol sürülen bölgeyi yıkamayı ihmal etmeyin)
Nk147 ilkannereyhan34 yok alakası yokmuş benim erkek çıktı banada derlerdi yüzünün güzelliği gitmiş kızdır ama erkek çıktı
lena1234 Benim de dudak kenarımda çok acıtan bir sivilce çıktı. Ama ben yüz yıkama jelimi kullanmadım ve yağlı yedim o zaman çıktı minik minik. Şimdi regl olmam gereken günüm ve gittikçe büyüyor