ferideunal Ayy sonunda gün aldım bugün çok heyecanlıyım🥰 9 Mart cumartesi günü doğuma giriyorum var mı bebişi benimle aynı gün doğacak anneler?🥰 bu arada tam 37+0 haftalık doğuma girmiş oluyorum
Betl35 ferideunal Normalde önemli bir durum dışında 38 den önce almıyorlar diye bliyorum camim Devlet mi özel mi ?
Sedefkitir12- ferideunal bende carsamba günü 37 haftalık oluyorum doktorum 39 za kadar bekleyelim dedi erken gelmezse eğer bakalım 2. Sezeryanım
ferideunal Haticeanneeeee benim ilk gebeliğim kayıpla sonlandı son haftalar hareketi azalmıştı bekletmek istemedik doktorumla o şekilde karar verdik
Haticeanneeeee ferideunal hayırlı olsun o zaman canım sağ Salim al bebişini kucağına bende ilkini erken doğum yaptım tansiyondan ikinciye hamileyim şimdi bana da 37 de alırız dediler de ondan sordum 🥰🥰
ferideunal Haticeanneeeee anladım canım sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz çok da erken bir hafta değil aslında 37 den sonra prematüre değil zaten artık
Tugbasuu Sedacaner yaaa benim oğluşum da 14 Mart’ta doğacak inşallah zaman su gibi akıp geçti nasıl bu noktaya geldik bilmiyorum çok heyecanlıyım 🥹
ferideunal Betl35 özel hastane. Evet önemli durum dışında almıyorlar benim önemli durumum var daha önceki kaybımdan ötürü bu kararı aldık