Cilginanne2bebeli68 FatmaKandemir evet öyle de cinsiyet çok merak ediyorum 1 kizim var zaten kizimda direk kiz doğdu içime de bunda bi kiz olacak diyom 1 erkek olacak diyom sen ne hissediyorsun cinsiyet usg yokmu karsilastiralim
Zeyynnpp FatmaKandemir oyy maşallah Rabbim bağışlasın inşallah 🤲 sağlıcakla kucağımıza aliriiz inşallah evlatlarımızı da🐣
mom-2024 Zeyynnpp bize erkek dedi direkt doktor 🥰 12.haftada söyledi tabi bekleyin 16.haftada emin olarak ilerleyelim dedi 🙈
FatmaKandemir Cilginanne2bebeli68 zaten 12 de belli oluyor artık ama devlet has. Söylemiyor özele gitmemiz gerek ben yarın gidiyorum cinsiyet öğrenmeye benim bi kızım bi oğlum var 3. Bize hiç fark etmiyor sağlıklı oluşunda Rabbim gönlüne göre verir inşallah 🤲
Cilginanne2bebeli68 FatmaKandemir Aminn inşallah sizinde oyle sağlıkla gelsin ama sanki sizin de oğlusun olacak gibime geldi
Ezel16 FatmaKandemir Gerçekten çok heyecanlı zamanlar 🥹🥹🥹 Rabbim sağlıkla kucağımıza aldığımız günleride görmek nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰🐣
FatmaKandemir Ezel16 hiç canını sıkma zaman su gibi akıp gidiyor ben ilk oğluma hamileliğimi hatırlıyorum şuna 7 yaşında 🙈 1 e gidiyor şaka gibi
Ezel16 FatmaKandemir Yaaa maşallah 🧿🧿🧿🥹🥹🥹 Rabbim hayırlı, bereketli ömürler versin yavrularına canım 🤲🏻😇 Rabbim bizlere de nasip etsin o günleri görüp yaşamayı ne güzel 🤲🏻🤲🏻🥹🥹🥹👼🏻👶🏻
07sym07 Bugün itibariyle 13 haftalık olduk doktor Bi çıkıntı gördüğünü erkeğe benziyor dedi ama haftaya 2 li tarama için kan verdik onu öğrenmeye gelince netleştiririz daha belli olur cinsiyeti dedi
Ddyygg Bugün 13 hafta olduk. Ama bize cinsiyet söylemedi pazartesi randevum vardı. 1 ay sonra bakarız dedi. İlk gebeliğim 🥰