Cerenglr ahahha öyle şey mi olur ben de 15 haftalık hamişim bazı besinleri yemek dışında her şeyi yaptım doktorum her zaman anne rahatsa hiçbir sorun olmaz dedi yüzüstü de yatıyorum havuzda da yüzüyorum yolculukta yapıyorum kendimi rahat ve güvende hissettiğim her şeyi yapıyorum hatta gerinmek ne kelime ben resmen bazen mutluluktan yada enerjimden havalara uçup dans ediyorum ama seni gayet iyi anlıyorum annem ve kaynanam her gün arayıp duruyor bir yerlere uzanma zıplama yola çıkma şunu yapma bunu etme falan fistan tamam diyip geçiyorum sende öyle yapmayı öğren yoksa doğurduğunda da aynı sorunlarla karşılaşırsın her neyse uzatmayayım rahatsız hissettiğin hiçbir şeyi yapma sonuçta bebeğin şuanki pozisyonundan çok senin ruh halinden etkileniyor her zaman mutlu ol gönül rahatlığıyla keyfine bak sözüm tüm hamişlere hepinize sevgiler selamlar çoookkk öpücükjkk 💅💅😚😚❤️