FatmaKandemir Kızlar elektrikli anakucağı almak istiyorum da trendyolda buldum kiwi markası 3600 sizce nasıl yada kullanan memnun olan var mı hangi model marka almalıyım
Mormnekse FatmaKandemir elele baby dormire 2 ana kucağını herkes çok övüyor 2.650 tl sanırım bende onu alacağım
snowglobe FatmaKandemir Neden elektrikli. 5 6 ay için emin olun boşa masraf. Belki ilk çıcuğunuz ve özeniyorsunuz ama değmez
mavikalpvemavikalp snowglobe katılıyorum heleki bazı bebekler onu hiç sevmiyor ve anneler boşuna masraf etmiş oluyor
FatmaKandemir snowglobe aslında 3. Çocuğum inanın özenmek değil 7 ve 5 yaşında çocuklarım var ve herşeye yetişemiyorum maddi açıdan diğerlerinde alamadım ama bunda alıp rahat etmek istiyorum
FatmaKandemir "#p31746354 aslında 3. Çocuğum inanın özenmek değil 7 ve 5 yaşında çocuklarım var ve herşeye yetişemiyorum maddi açıdan diğerlerinde alamadım ama bunda alıp rahat etmek istiyorum
FatmaKandemir mavikalpvemavikalp en azından tekrar satılır yada çevrede çok doğum yapan tanıdık var illa verilir ama dediğim gibi çocuk severse tadından yenmez ilk 3 ay inanılmaz zor tecrübeli anne olarak biliyorum
snowglobe FatmaKandemir Bana onlar hiç rahat gibi gelmiyo . hantal bi görüntüsü var. Ama siz bilirsiniz tabi sizde tecrübe daha çok 😊