Bana da doğumdan sonra hemşireler uğraştı olmayınca göğüs ucu alın dediler ondan sonra hep öyle emzirdim. Birisi de çıkıp demedi uğraşın vermeyin öyle diye. Ama mamaya gelince enjektörle verdiler . Zaten silikonu sen söylemişsin ne diye enjektörle verdiriyorsun o zaman şu an arada bir yokluyorum ne yapacaklsr diye afallıyor bebeklerim 2 buçuk aylıklar daha. Çok zorlayınca azıcık alıyorlar ama olmuyor her seferinde