battaniyemkareli Gulcelerce ben özgür hocada doğum yaptım 2 ay oldu, sezaryen dikişlerim mükemmel durumda. bebegimde sağlıklı cok sukur🙏🏻 kendi muayenesine mi geciyormus sizden öğrendim🥺 koruda gideceğim diğer doktor aysegul hoca olurdu. cunku doğumuma o da girmişti
Cemre44 battaniyemkareli merhaba konudan bağımsız. Hastaneden memnun kaldınız mı bende elif hanımda takipliyim. Hastanenin Doğum ve doğum sonrası yaklaşımını merak ediyorum açıkcası
Gulcelerce Bus0672 Siz ne karar verdiniz ? Özgür Beyle mi devam edeceksiniz doltpr değişikliği mi yapacaksınız?
Bus0672 Gulcelerce ben Özgür hoca ile devam ediyorum haftam ilerlediği için başka doktor emin olamadım malesef
Bus0672 Gulcelerce teşekkür ederim canım hepimiz için yani ben artık 30 haftalık oldum bütün herşeyimi takibini yaptı geriye bi doğum kaldı birde şekerim vs var başka bi doktor zor olacağını düşündüm bide başta ben çok araştırmıştım içim sinerek gidiyorum açıkçası böylesi hayırlıymış siz memnun musunuz yeni doktordan
Gulcelerce Bus0672 Haftanız çokmuş bence de en doğru kararı vermişsiniz. Hayırlısıyla alın kucağınıza 🤲 Evet memnunum Elif Ozan’ı seçtim çok tatlı,ilgili bir doktor. Bu yolda herkes memnun güzel öykülerle ayrılsın inşallah
battaniyemkareli Cemre44 sizi yanlış yönlendirmek istemem ama ben kötü bir deneyim yaşadım. özellikle anestezide. odaya cıkardılar ama o gün 10 sezaryen doğum vardı ve aşırı yoğundu , hemşire saatler sonra bana agrı kesici taktı. yani kısaca berbattı