Kızlar iyi geceler herkese 37 ye giricem cuma günü kasılmaları olup ishal olan varmı ? İshal doğum belirtilisi olarak da geçiyor bu gün kontrol um vardı kasılmalarım çıkmış sonrasında ishal olduk başka bir belirti yok internette bakınca öyle yazıyor başına gelen varmı