Nergiz7 Gyno ferro sanol içtikten sonra en az 1 saat süt ve süt ürünleri tüketme demişti eczacı. Ama ilacı içtikten yarım saat sonra unutup süt içtim, bişey olur mu ???
Yazmelegi_ Nergiz7 bir seferlikten bisey olmaz ama bir daha dikkat et sadece ilacın faydası olmuyor diye biliyorum yani demir emilimini azaltıyor
betlkygsx_07 Nergiz7 Bende kullanıyorum ,her hangi bir sorun olmaz merak etmeyin. İnsanlık hali ilaçları saati saatine almadığımız zamanlar olabiliyor unutkanlık hamilelikte fazlasıyla oluyor zaten 😊
Semoski Nergiz7 bir şey olmuyor sadece süt ürünleri demir emilimini azaltıyor. Ispanağı da yoğurtsuz yemek gerektiği gibi :)
Kaderozy Nergiz7 süt ve ürünleri demir emilimini engelliyor o yüzden içme deniyor yani zararı yok sadece faydası olması için süt ürünleri yeme ictigin ilaç boşa gitmesin
teacher-mom21 sadece az bulantı yapar ki belki sizde yapmaz ama çaydan sonra da içmeyin o da etkisini azaltıyor