Kaderozy Mkblgrlyn bende 14+6 yım bebeğin olduğu yer genelde sis ve çok sert oluyordu ama bugün hissetmeye başladım sanki çok minik minik
Mkblgrlyn birde hep stresli bi gebelik geçiyor. Sürekli bi üzüntü stres halindeyim. Acaba dedim etkileniyor ondan mı böyle hareket yok diye düşündüm
Syda01 Mkblgrlyn ben de ilk 17 de hissettim ikinci gebeliğim şuan 20+1 olduk minik minik hareketleri hissediyorum