Korma güzelim bol bol dua aç sürekli uzan iş falan yapma bende de vardı bende baya iğne ilaç kullandım korkma bebeğe zararı yok aksine tutunmasını sağlıyor içini ferah tut bu süreçte stresten uzak dur rabbim sağ salim bebeklerimizi kucağımıza almamızı nasip etsin ♥️